S prodejem nemovitostí máme mnohaleté zkušenosti a víme přesně jak nemovitost připravit a jak ji prezentovat, abychom dosáhli rychlého prodeje a maximální tržní ceny.
Při výběru nemovitosti je pro kupujícího velice důležitý první dojem a toho jsme si plně vědomi. Díky propracované přípravě nemovitosti jsme schopni zvýšit finální prodejní cenu až o 20%. Home staging je důležitou součástí moderní prezentace nemovitosti, zahrnující základní úklid nemovitosti, přípravu jednotlivých částí nemovitosti, instalaci dekorativních předmětů a profesionální nafocení včetně úpravy fotografií.
Při pořizováni a následné úpravě fotografií nemovitosti se vždy snažíme vyzdvihnout hlavní benefity nemovitosti a velice dbáme na detaily. Při focení nemovitosti pracuje náš profesionální fotograf se světlem, úhly focení a následnou kvalitní úpravou fotografií v podobě doostření, úprav barev, kontrastu a dalších prvků. Díky skvělým fotografiím bude Vaše nemovitost předčit konkurenci a na první pohled zaujme.
Ve chvíli, kdy zájemce přilákáme do detailu nabídky nemovitosti kvalitní fotogalerií, je velice důležité nabídnout i profesionální videoprohlídku. Nabídky s videoprohlídkou dle našich statistik vzbuzují až 4x větší zájem v porovnání s nabídkami bez videoprohlídky. Díky videoprohlídce vyzdvihneme benefity nemovitosti i jejího okolí a v zájemcích vyvoláme příjemný dojem.
Vaši nemovitost prodáme bezpečně a za maximální možnou cenu.
Zavolejte nám na +420 731 500 700 (Po – Ne, 8:00 – 20:00) nebo nám napište na: info@azoloreality.cz a budeme Vás zpětně kontaktovat. Poraďte se s námi ZDARMA.
3D virtuální prohlídky jsou silným marketingovým nástrojem, díky kterému jsme schopni ušetřit čas kupujícího i prodávajícího. Zájemce si díky 3D virtuální prohlídce udělá na nemovitost ucelený pohled, aniž by ji fyzicky navštívil a prodávající ušetří čas, který by věnoval fyzickým prohlídkám se zájemci. V jeden okamžik jsme tak schopni nemovitost odprezentovat mnoha zájemcům.
Kvalitní zpracování půdorysů ve variantě 2D a 3D je další možnosti, jak zvýšit atraktivnost inzerátu pro potenciálního zájemce. Díky půdorysům si zájemci udělají naprosto jasnou představu o prostorovém uspořádání nemovitosti, které nelze z fotografií ani videa do detailu vyčíst. Ve chvíli tak dokáží vyhodnotit, zda je pro ně nemovitost z hlediska prostorového řešení vhodná či nikoliv.
Zařadíme-li do nabídky exklusivní nemovitost, nabízíme jako součást marketingu projede vytvoření individuální webové prezentace nemovitosti. Nejčastěji tuto možnost volíme při spolupráci se developery, kde je individuální webová prezentace projektu z našeho pohledu nezbytná. Na vytvořeném webu se potenciální zájemci dozví vše, co potřebují.
Při prodeji odprezentujeme vaši nemovitost až na 30ti realitních portálech. Nejvíce dbáme na přednostních výpisech nemovitostí na největších portálech typu sreality.cz, reality.idnes.cz, ceskereality.cz a realitymorava.cz. Po dohodě lze nemovitost vložit také na portál Evropského klubu realitních kanceláří (www.ekrk.eu), který slouží pro prezentaci nemovitostí zájemcům ze zahraničí.
Každou nabízenou nemovitost prezentujeme na našich webových stránkách, které ročně navštíví více jak 200 tisíc návštěvníků. Web splňuje všechny moderní trendy včetně optimalizovaného zobrazení pro mobilní telefony, svižného načítání a minimálního čerpání mobilních dat uživatele. Naši specialisté web pravidelně vylepšují a získáváme nová partnerství, díky kterým se návštěvnost webu dále zvyšuje.
Propagaci na sociálních sítích považujeme za nezbytnou, využíváme především Facebook, Instagram a Youtube. Pro maximální efekt vybrané nemovitosti propagujeme na sítích prostřednictvím placených reklamních kampaní. Naši specialisté nabídku Vaší nemovitosti na sítích vyladí do detailu a kampaně budou pravidelně optimalizovat a cílit dle potřeby.
Placené bannerové kampaně využíváme v rámci online marketingu ve vyhledávací i obsahové síti. Jsme tedy schopni oslovit i uživatele, kteří sice neprochází realitní portály, ale díky vyhledávacím dotazům v internetových vyhledávačích mohou být v pozici potenciálních kupců Vaší nemovitosti. Vybrané nemovitosti navíc pomocí bannerů zvýrazňujeme také na největším realitním portálu sreality.cz.
Reklamní plachta vyvěšená na prodávané nemovitosti je stále lákavá a to především pro místní zájemce. S ohledem na soukromí prodávajícího vždy umístění reklamní plachty na nemovitost s prodejcem diskutujeme. V rámci offline marketingu dále využíváme více než 20 bannerových reklamních ploch v Brně a širokém okolí.